בעמוד זה ניתן לבקש בדיקה חוזרת להחזר שלא נרשם בחשבונך.
כמה כללים לפני שנתחיל בבדיקה:
את הבקשות ניתן להגיש 48 שעות לאחר סיום הקנייה וקבלת אישור ההזמנה מהחנות ולא את מספר הקבלה, לפעמים חנויות מתעכבות בדיווח אלינו והקאשבקים נרשמים יום-יומיים לאחר הרכישה.
בקשות ניתן להגיש רק עבור חנויות אליהן עברת דרכנו ב-60 הימים האחרונים.
ההחזרים באתר מחושבים ללא דמי משלוח, מיסים שונים, עמלות המרה וביטוחים למיניהם, כמו כן כדאי לשים לב שבחלק מהחנויות ההחזר הוא עד אחוז מסויים ואינו קבוע.
לצערנו חלק מהחנויות לא מקבלות בקשות בדיקה להחזרים שלא התקבלו.
הבקשה מועברת לחנות עד 30 יום לאחר הגשתה, בזמן זה אין ברירה אלא להתאזר בסבלנות.
אנו מתחייבים לעשות כמיטב יכולתינו ולעזור לך לקבל את המגיע לך, המטרה שלנו היא שההחזר יתקבל והחוויה שלך תהיה מושלמת. עם זאת החלטת החנות הינה סופית, ובמידה והבקשה נדחתה לא נוכל לבקש שוב.
על מנת להגיש בקשה צריך להיות מחוברים לאתר (קאשבק) עם המשתמש שלך.